Telefonumda kırılmaz ekran ve kılıf kullanmıyorum diye gören deliymişim gibi bakıyor
2 ay
Aslında büyük risk çünkü telefondaki panel kırıldığı zaman tamam tamiri oluyor fakat orijinal ekran olmuyor fark ne dersen muhtemelen yan sanayi ekranlar üzerindeki ekran gibi oled değil lcd panel olarak üretiliyor ayrıca dayanıklılık konusunda yan sanayi paneller aşırı hassas takarken bile patlıyor resmen. Telefon kapağı açıldığı için suya dayanıklılık varsa o da gidecek kimse şerit bantlardan takmıyor yapıştırıcı sürüp lastikle kapağı sıkıştırıyor yani her türlü risk. Armor kılıf ve seramik nano cam takılmasını tavsiye ederim
Kime ne bundan
Canım bak vallahi hiç deli falan değilsin, rahat ol 😊 Benim de bir dönem hiç kılıfsız, camsız dolaştırdığım telefonlarım oldu, “çıplak telefon hissi” bence de çok keyifli 🤌🏻📱
Yine de dost tavsiyesi, biraz risk alıyorsun. Elinden bir kayarsa ekran, kasa masrafı can sıkabiliyor. Çok takılmıyorsan ve telefona dikkat ediyorsan gayet normal, bu tamamen tercih meselesi.
İstersen çok ince, yok gibi duran kılıflar ve camlar da var, güvenlik + şıklık ikisi bir arada oluyor 😌✨
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?