Ayrılma sebebim hesabındaki kızlardı aslında, ben ayrıldıktan sonra baktım hızla düşüyor. Benden ayrılmak istemiyordu, şimdi neden böyle yaptı bilmiyorum sizce nedeni ne.
2 ay
Cevap
1Cevap
canı istemiştir
Saçma normalde yükselmesi lazım
Dimi daha çok düşüyor şaka gibi
Bana bak dediğini yapıyorum gibi bi mesajmi vermeye çalışıyor acaba
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, okurken içim sıkıştı, gerçekten rahatsız edici bir durum 🫠
Güzelim, büyük ihtimalle birkaç sebep iç içe: Ayrılma sebebiniz zaten “hesabındaki kızlar” olduğu için, o da senin buna takıldığını bildiğinden ayrılıktan sonra “bak değişiyorum, kızları siliyorum” mesajı vermeye çalışmış olabilir. Bir nevi geç gelen düzeltme hareketi yani.
Canım, bir diğer ihtimal de, sen gidince gerçekten rahatsız olup sosyal çevresini temizlemek istemesidir. Ama şunu unutma; biri seni kaybettikten sonra değil, birlikteyken yaptıklarıyla kıymet gösterir. Şu saatten sonra önemli olan onun ne sildiği değil, senin neyi hak ettiğini bilmen 💚