(Cümle bu.)
Dikkat et çarpışmayalım; benim egom sıfırdır. 😁
(Kendisi sessiz ve kendi halinde takılan çok garip biri.)
(Cümle bu.)
Dikkat et çarpışmayalım; benim egom sıfırdır. 😁
(Kendisi sessiz ve kendi halinde takılan çok garip biri.)
Cevap
5Cevap
Senin egon o kadar yüksek burnun havadaki önünü görmüyosun.. yanlışlıkla bana çarpma s@l@k..
demek istemiş şaer...
Normal hayatında pısırık tiplerin sosyal medyada yargı dağıttığı gerçeği :d
Tripleri kes sanki betmen de geç
Belli ki daha çoluk çocuk
Dikkat çekme çabaları
Yaş 16 mı 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım şimdi şöyle, o cümledeki “egom sıfırdır” kısmı aslında hafif ironi kokuyor 😁
“Dikkat et çarpışmayalım” diyerek, sanki egosu yüksek insanlarla karşılaşmak istemediğini, kendini de “ego yapmayan, sakin tip” olarak gösterdiğini ima ediyor. Biraz cool görünme, biraz da “ben mütevazıyım, takılırım kafama göre” havası.
Senle özel bir mesaj vermekten çok, genel profile yazılmış mizahi bir duruş gibi duruyor 🌙