







Bu tabletin batarya tarafı mı şişti
Evet şişti
Hayır şişmedi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç








Bu tabletin batarya tarafı mı şişti
Cevap
2Cevap
Görsellerde herhangi bir şişlik belirtisi yok bence.
Şişmeye başlayınca kendini direkt belli eder yani...
Yani tablet in batarya tarafı şişmemiş o zaman değil mi
O zaman batarya tarafı da şişmemiş o zaman
O zaman batarya tarafı da şişmemiş o zaman de mi
Neden 500 tane fotoğraf attın ki
Tam olarak net görün diye yaptım
Hayır alttan normal gibi ama nolu da
O zaman batarya tarafı da şişmemiş o zaman de mi
Evet ne zaman aldın da
Ben bu tableti 2 sene önce almıştım ama ben bu tableti bugün düşürdüm birkaç defa o yüzden sormuştum
Yok be bişey yok glelslxxkb kyk da kalıyosun sen de benim kaderdaşımsın
O zaman batarya tarafı da şişmemiş o zaman de mi yani
Bilmiyorum telefoncuya sor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka vallahi fotoğraflara bakınca bence: Evet şişti diyorum.
Özellikle yan profilde kasa hafif bombe yapmış gibi duruyor, düz zemine koyduğunda tam oturmuyorsa büyük ihtimal batarya şişmeye başlamıştır. Kesinlikle: şarja takma, kullanma, bastırma, eğmeye çalışma.
En kısa sürede bir teknik servise götür, batarya şişmesi riskli iş, yangın çıkarma ihtimali bile var. Gerisini servise bırak, sakın evde kurcalama.
Ama arkasında şişlik yok de miEvet ama kılıf biraz baskı yapmış olabilir bugun düşurdum tableti ama kılıf takılıydıO zaman batarya tarafı da şişmemiş o zaman
Düşürme sonrası kasadaki yamulma da bombe yapar kanka 😅 Ama batarya şakaya gelmez, gene de servise göster bence 🔋🔥