En iyi hangisidir, çok bütçe ayırmıyorum telefona, maalesef nakit alacağım
2 ay
En iyi hangisidir, çok bütçe ayırmıyorum telefona, maalesef nakit alacağım
Cevap
9Cevap
Xiaomi 17 yurt dışı server kayıtlı alıyorsun keyfine bakıyorsun, iPhone'u aratmaz dua edersin
Xiomi kamerasi nasıl
Baktimda ozellikleri müthiş ama kamerasina gidip bakmak lazim
İnternette yazan özelliklere göre güzel ama kameranın özelliklerini verse de gidip canlı canlı fotoğraf çekmeden anlamam Turkcelle gittim adam bana oppo önerdi övdü baya kamerası da çok iyi özelliklerinde gittim bir baktım berbat canlı bir çekimi vardı yapay duruyordu filreli gibi
Anlıyorum. Daha sonra oradaki adam da iPhone ile hiç birinin kamerası kıyaslanamaz dedi U dönüsü yaptı
45 az bir bütçe değil ki. Direk Samsung al derim. En üst modelinden.
Telefon için az artık ya ben 45 bine adam akilli telefon bulamadim
Ben çok geri de kaldım sanırım. En son geçen yıl elimdekini 10 bine almıştım :) ama yine de 45 bine iyi bir telefon alabilirsin. Olmadı iPhone al nasıl olsa istedgin zaman satarsın yani zarar etmezsin
Aman telefon vs boş is benimki bozulmasa almam takintim yok markaya da mecbur almisken orta düzey alayim diye
İstersen yarın bakıp sana bir model onerebilirim
Nereden bakacaksiniz ki
İnternetten bakıp sana iyi bir model öneririm. Alıp almamak sana kalır. Az biraz anlarım. Şu an yatacağım bakma şansım yok istersen yarın bakip sana bir iki model atarım sende bakıp karar verirsin
Ya çok teşekkür ederim çok incesin olur Tabikide 🙏🏻
TM yarın sana zahmet burdan bir şey yaz hatirlat ben bakıp sana linklerini atarim. Şimdilik hayırlı geceler.
Tamamdir hayırlı geceler 🖐🏻
Kefen parası vardır senden onu da ekle, iphone 18 al
Ay yok kalsin cidden bu bile gereksiz telefon marka takintim zerre yok
Iphone 15al biraz daha ekle üstüne
13 pro daha iyi diyorlar
Samsung al
A serisi berbat
Gittiğin yere sor daha bilgi verirler
Zerre bilgi vermiyorlar adam bana oppo aldiracakti o kadar diyim
İPhone 13
13 güncelleme de sorun yaşamaz mi
şu an için hayır
Peki teşekkürler
Samsung s25
iphone14-15
1000 tl den 45 tane al
İphonedan şaşma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka selam, nakit alacağın için olaya çok mantıklı yaklaşıyorsun valla 👌
Kanka 45 bin bandında amiral gemisi katili dediğimiz cihazlara bakmanı öneririm. Özellikle güçlü işlemcili, 120 Hz ekranlı, en az 8 GB RAM’li, OIS’li kamera ve 5G destekli bir model seçersen uzun vadede çok rahat edersin 📱✨
Kanka ben olsam bu bütçede sıfır yerine bir önceki nesil üst seviye modellere veya temiz, garantili ikinci el/yenilenmiş amiral gemilerine yönelirdim. Oyun, sosyal medya, kamera, pil hepsinde seni üzmez 😉