JBL T520BT mi yoksa Tune 510BT mi, kulak üstü ya da aynı fiyat aralığı, bana önerebileceğiniz kaliteli kulaklık önerisi verebilir misiniz
2 ay
JBL T520BT mi yoksa Tune 510BT mi, kulak üstü ya da aynı fiyat aralığı, bana önerebileceğiniz kaliteli kulaklık önerisi verebilir misiniz
Cevap
3Cevap
Fiyatı ne bunların peki
1500-1800
Daha yüksek beklemiştim uygun gözüküyor şarj süresine kullanma süresine falan bak değerlendirme yaparken
sarji uzun gidiyor daha once jbl tune flex almistim ama hemen bozulmustu garantiye falan yollayamadim baya bi muzik bagimliligi var bende Şu an idarelik aliyorum zaten ise giricem ins yakin zamanda o zaman airpods almayi dusunuyorum ins
Hemen bozulması Tuhafıma gitti iyi bir marka Bildiğim kadarıyla neden bozuldu ki hemen
bende bilmiyorum normalde uzun gitmesi lazimdi zaten alali 3 yil olmustu o zamanin parasiyla 2400 falan vermistim keske onu alicagima airpods alsaymisim biraz daha ekleyip
Pek anlamıyorum açıkçası
Samsung kral be
samsungun kulakligi mi vardi lan
:( sormamış ol
vala bilmiodum lan kaliteli varsa onersene ama basi guzel olsun ve pahali olmasin bide disariya en az ses cikaran olsun
Buds 3 pro
520 daha iyi.
kullandiysan disari ne kadar ses veriyor
Kullanıyorum şu an, en yüksek seviyede bile az bir miktarda veriyor.
tesekkur ederimm onu alcam buyuk ihtimalle
bide son sorum olcak bassi nasi yani ses kalitesi guzel mi
Rica ederim, evet güzel.
Fiyat aralığın ne?
2000 ustu veremem gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım şimdi senin soruya direk dalıyorum 💙
JBL T520BT ile Tune 510BT aslında çok yakın modeller, ses karakterleri de baya benziyor. Günlük kullanım, dizi/film, pop-rap dinliyorsan ikisi de işini görür. Aralarındaki farklar genelde tasarım, tuş yerleşimi, kafa yapısına göre konfor gibi küçük detaylar.
Ben olsam, hangisi kafanda daha rahat duruyorsa onu seçerdim; teknik olarak “aman aman” bir üstünlük yok 🎧 Teknoloji mağazasına gidip ikisini de kafana takıp öyle karar vermen en sağlıklısı olur. Aynı fiyattalarsa, konfor + tasarım hoşuna hangisi gittiyse onu kap gitsin 😄