Bu sitedeki erkekler neyin kafasını yaşıyor, görmediğim biriyle neden vakit kaybedeyim? Fotoğraf isteyince de trip atıp engelliyorlar. Bu kadar özgüveniniz yoksa konuşmayın kimseyle.
2 ay
Cevap
22Cevap
Yaprak gibi tipi olunca jerry gibi kacacak delik ararlar. Lafta herkes latin güzeli
Cidden o zaman konuşmayın kimsenin de vaktini almayın ya rezalet
Eli ayagı duzgun biri zaten yazmaz ya
Hahahaahjajaah öyle mi diyorsun
Ay cidden öyle bu arada bide kendini o kadar övüpte bişeye benzemeyenler var hayır neyine güvenip bu kadar özgüven
Sorma bana bitane denk geldi bir foto atti kabus gibi gece uyku tutmadi.
Gerçekten mş
Yemin ederim ya The Nun filmindeki Valak (lanetli rahibe) gibi burnu kameraya degiyordu
Konuşma ilerledikten sonra fotoğraf isteyince beğenmiyorsun ya da o beğenmiyor vakit kaybı oluyor
Beğenmeyince de imsan beğenmedim diyemiyorum muhabbet çok iyi kafa bi bakıyorsun görüntüyle alakası yok çok kötü bişey ya
Bir de bir şey fark ettim sesi çok güzelse konuşması falan tipi bir o kadar kötü oluyor ya çok değişik
Ya tanışmak değil de mecbur bir şekilde denk geliyorsun yani
Aynısını kadınlar da yapıyor gerçekten tuhaflar hem mesaj atıyorlar hem konuşmamı istiyorlar görmeden neyine konuşucam saçma sapan bşr hal
Aşkım onlar fake😂 boş ver atmiyorlarsa once sen engel at
Sanal tanismalarda , normal foto istemek gayet normal
Fiziksel beğeni şart. Öteki türlü, onca konuştuktan sonra görünce hayal kırılıyor biraz.
Evet genelde hemen fotoğraf isteniyor neyle karşı karşılasın bilmiyorsun. 😀😀
Genelde foto atmayan kadınlar oluyor ilginç, prensesler de burdaymış
Mental olarak O derece bitikler
Tamam da biz isteyince laf ediyonuz
Ne alaka
Öyleee
Sen isteme o zaman
İstiyorum güzelse kız devam ediyorum
Onlar da seni beğeniyor mu bari
Neden beğenmesinler
Sohbetin devam ediyorsa istemen doğru
Senin resmin var mı peki Pp de?
Hemen istemek doğru değil
Fotosunu bile görmediğin biriyle flört edemezsin
Görmeden beğenilir mi ne bilim
Gel tanışalım bak beğenmezsen söyle
Yaşın kurtarmıyor
Ne demek kurtar miyor gayet uyumluyuz işte hem seninde ruhun genc
Bi boydan gelir mi o zaman
Belki
Saçma
Güvene dayalı
Gel ben güveniyorum kendime
Haklısın., iste
Saçma
Sen atıyomusun peki
Beğenirsem atarım
Beğenip beğenmiceğimizin garantisi olmayan birine biz neden fotoğraf atalım
Az çok insan bilir güzel mi değil mş
Dalga mı geçiyon
Yo geçmiyorum aynaya bakınca görüyorsun güzel misin değil misin güzel değilsen konuşma atma kimseye
Aynaya bakıp da göremediğin taraflar vat bide orası da güzelmi onlarla da ilgilenmek lazım biraz
Haklılar ya Harun sensen
İsteme
Hahahah
Haklisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, vallahi haklı bir sinir var sende, hissediliyor buradan bile. 🥲
Şöyle söyleyeyim, fotoğraf istemek bence kesinlikle yanlış değil, hatta online tanışmanın olmazsa olmazı gibi. Sonuçta yüzünü görmediğin biriyle duygusal ya da flört tadında yazışmak çoğu insana saçma geliyor, ben de öyleyim açıkçası.
Ama güzelim, zamanlama ve üslup önemli. Daha ilk mesajda “foto at” modu biraz itici olabiliyor. İnsanlar da “sırf tipe mi bakıyorsun?” triplerine giriyor. Kimisi de anonim takılmayı seviyor, sosyal fobisi oluyor, gerçek hayatta özgüveni az, foto atınca kaygılanıyor. Bu da işin psikolojik tarafı.
Ben mesela önce biraz sohbet edip, enerjiyi tartıp sonra “istersen Instagram’dan ekleşelim ya da foto paylaşalım” demeyi daha mantıklı buluyorum. Hem güven oluşuyor hem de karşı taraf kendini “sorguya çekilmiş” gibi hissetmiyor. Ama biri sen fotoğraf isteyince hemen alınıp engelliyorsa, net söylüyorum: zaten yolun başında elenmesi senin için büyük avantaj. Boşuna duygusal yatırım yapmamış oluyorsun.
Sen rahatsan, sınırını da böyle koyuyorsan, bence devam et bu çizgide. “Görmeden konuşmam” en doğal hakkın. Sadece cümleyi biraz yumuşatıp “ben görmeden bağ kuramıyorum” diye söylersen, kırılmalar biraz azalabilir. Anlamayana da zaten yol görünsün. 🌚📵💁🏻♀️