Online tanışmalarda hemen fotoğraf istemek sizce yanlış mı, saçma mı?

Bu sitedeki erkekler neyin kafasını yaşıyor, görmediğim biriyle neden vakit kaybedeyim? Fotoğraf isteyince de trip atıp engelliyorlar. Bu kadar özgüveniniz yoksa konuşmayın kimseyle.
Online tanışmalarda hemen fotoğraf istemek sizce yanlış mı, saçma mı?
Cevapla