Şu 5G zımbırtısı geldikten sonra internetin yavaşlaması normal mi?

5G için onaylama mesajı da göndermedim bu arada çünkü zaten gönderemiyorum. Acaba onu onaylayalım diye mi böyle bilerek interneti düşürüyorlar. Modemi kapadım, basılı tuttum yani aklıma gelen yöntemleri denedim bunlar normalde işe yarardı. Ama bu sefer yaramıyor. Ama telefonumda genelde iyi çekiyor, bilgisayarda pek çekmiyor uzun süre (saatlerce) açık kalınca.
Şu 5G zımbırtısı geldikten sonra internetin yavaşlaması normal mi?
Cevapla