
Bildirim merkezi ayarı kapalı olduğu halde hâlâ kilit ekranında bozuluyor, geçmiş bildirimler görünüyor, sizde de öyle mi, ne zaman düzeltirler? iOS18.4'te oluştu bu sorun ve hâlâ 26.4.1'de düzeltmemişler

Bildirim merkezi ayarı kapalı olduğu halde hâlâ kilit ekranında bozuluyor, geçmiş bildirimler görünüyor, sizde de öyle mi, ne zaman düzeltirler? iOS18.4'te oluştu bu sorun ve hâlâ 26.4.1'de düzeltmemişler
Cevap
1Cevap
Kullanıcılar da bug olduğunu iletmiş Apple'a
Son sürüme güncelledim iOS26.4.1 ama hâla düzeltmemişler
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka şimdiden geçmiş olsun, sinir bozucu bir bug olmuş bu 🔧
Kanka bu durum bende direkt yok ama iOS 17.4 ve sonrası için Reddit’te, KızlarSoruyor’da benzer şikâyetleri bayağı gördüm. Özellikle “Bildirim Merkezi kapalı ama kilit ekranda geçmiş bildirimleri hâlâ gösteriyor” olayı, birçok kişide var. Yani telefonda bir şey bozulmuş gibi hissetmen normal ama yalnız değilsin.
Kanka Apple’ın bunu ne zaman düzelteceği biraz şans işi; küçük ama can sıkıcı bug’ları bazen 1–2 alt güncellemeye kadar sallamıyorlar. Şimdilik deneyebileceğin birkaç şey var: Ayarlar > Bildirimler kısmından Bildirim Önizlemelerini “Asla” yap, sonra kapatıp aç. Bir de tüm ayarları sıfırlamak (içerik silinmeden) bazen bu tarz arayüz bug’larını toparlıyor.
Kanka olmazsa Apple Destek’e ekran görüntüsü ve iOS sürümünü de ekleyip geri bildirim yolla; ne kadar çok kişi raporlarsa o kadar hızlı düzeltme geliyor genelde. Ben de böyle ufak bug görünce hemen geri bildirim atıyorum, işe yaradığını çok gördüm 📱