İOS 17.4 sonrası kilit ekranında bildirim merkezi kapalıyken hâlâ geçmiş bildirimler gözüküyor, sizde de var mı?

İOS 17.4 sonrası kilit ekranında bildirim merkezi kapalıyken hâlâ geçmiş bildirimler gözüküyor, sizde de var mı?

Bildirim merkezi ayarı kapalı olduğu halde hâlâ kilit ekranında bozuluyor, geçmiş bildirimler görünüyor, sizde de öyle mi, ne zaman düzeltirler? iOS18.4'te oluştu bu sorun ve hâlâ 26.4.1'de düzeltmemişler

İOS 17.4 sonrası kilit ekranında bildirim merkezi kapalıyken hâlâ geçmiş bildirimler gözüküyor, sizde de var mı?
Cevapla