Keşke insanların da şarj makinesi olsa, tükendiğimizi anlayıp kendimizi şarja takabilsek mi?

şarjımız azaldığında tükendiğimizde kendimizi şarja takardık. bip bip şarjın bitiyor diye de bir alarm. yoksa fark edemiyoruz tükendiğimizi

Keşke insanların da şarj makinesi olsa, tükendiğimizi anlayıp kendimizi şarja takabilsek mi?
Cevapla