Şirket pc lerdeki güvenlik önlemleri tamamen saçma değil mi?

Bilgisayarı açmak için bir şifre giriyorsun sonra VPN bağlantısı yapman gerekiyor telefona kurduğun uygulamaya gelen kodu kendi şifrenle birleştirip VPN'e login oluyorsun sanki başkası yerimize PC açıp çalışacakmış gibi

Şirket pc lerdeki güvenlik önlemleri tamamen saçma değil mi?
Cevapla