
Kırk yılın başı biriyle konuşalım dedik, ev haliyle anlık atınca engel yedik 😾👎🏾

Kırk yılın başı biriyle konuşalım dedik, ev haliyle anlık atınca engel yedik 😾👎🏾
Cevap
31Cevap
beğenmemiş demek
boş ver onun derdi başka gadası
Oysaki ne kadar güzel ve doğal bir resim olmuş, onun amacı farklı imiş sanırım ki böyle bir tepki vermiş
Bacım o senden ahlaksız görsel istemiştir o yüzden sinirlenip engellemişr atmayınca sen dert etme. O ahlaksızlığı kastetmiştir
Beyaz tenli hatunlar iyidir sen de çirkin bir kız değilsin tatlısın bence
Çirkin değilim ama güzel de değilim
Yooo güzelsin boyun kilon ne
157 47
Biraz kilo alman lazım hepsi bu
Ne alaka kiloyla, yüzüm kötü
Saçmalama be güzel çekici kızsın gel bakiyim özele sen bi
Bu kadar güzel biriyle konuştuğuna inanmamıştır, yapay zeka ürünü sarmıştır fotoğrafı
Çok naziksin🥲 ama abartma bence
Yok, abartı kısmına geçmedim, gerçeği 12den vurdum
Tavanın alçı çıtasındandır senle alakalı olduğunu düşünmüyorum
Benle alakalı gayette
Fotoğrafını beğenmemiştir, muhtemelen senin yerine başkasını bulmuştur.
Kendini dev aynasında gördüğü için engel atmış.
Merafı ve kendi kriterleri varmış. Doğru ya da yanlış diyemem, ama kararı buymuş.
Buna engel atan da m*l dır
Hepsi çirkin olduğum için
er ya da geç doğallık kazanacak :)
Yokkkkk
yaşlı sanmış hatta kilolu sanmış senş
Ya bu fotoda hiç fondöten kapatıcı yok hâlâ yaşlı duruyosun diyorsunuz, kilolu da değilim yanaklarim var sadece
işte üstündekinden dolayı öyle sanmış yüzün tatlı yoksa
Yokkk
Çirkinsin knk git show felan para felan kazan kendine ban
Tamamdır
Güzel değilsin 🤷🤷
Baştan kendi bu halimi görüp konuşmak istedi
Bu fotoğrafı beğenmeyen gitsin zaten
🥲💓
Bekentisi karşılanmamış olabilir.
Hepsi aynı şeyi bekliyor benden anlamadım gitti
Muhtemelen daha farklı tipte bir foto bekledi...
Klasik erkek
Hepsi aynı şeyi bekliyor benden anlamadım gitti
Artık hiçbir güç beni bir erkeğin sevecegine inandıramaz, soğudum ve bıktım
Bunları kafana takmamalısın. 😇🤗
Hepsi aynı ama 😿
Hepsi değil... 😊 Basbayağı güzel kızsın işte. ✅
Sağol yine de
canım muhtemelen
Ne
Sa*lak yazdım düzeltmiş moderatör
Slak değil beğenmedi işte
Beğenmemesi slaklık işte
Kendisi Brad Pitt miydi?
Galiba
gayet güzelsin aslında
Teşekkürler😿
Kafasızlıktan gayet güzelsin
Beklentisini karşılamadı demek
Sarışın sevmeyince bizim tepkiler 😂
Ev hali full makyaj... halbuki güzelsin yani
Rimel ve tint var sadece, marketten gelince çekmiştim gizli üye
Ev hali değil yine de😅 kötğ bir şey demedim zaten güzelsin dedim
beğenmemiş neden olcak.
😿😿
objektifçe beğenilmeyecek biri değilsin.
Fazla ciddi ve öğretmen gibi
Off niye herkes ayni şeyi söylüyor
Yaşta 29 gibi
Aynen kanka abart
Beğenmemiştir
Baştan niye konuşmak istedi anlamıyorum
boş ver o kaybetti
Tabi tabi
Belli ki sende özgüvensizsin konuşmalarına bakılırsa bu durumda sen kaybetmiş olursun halinde güzel gayet doğal
Özgüvensizlikle ilgisi yok
Neyle ilgisi var senin attığın bi fotoğrafta beğenmedi diye mi üzüldün günde yüzlercesi beni beğenmiyor ama ben hiç birini takmıyorum
Detay lazım
Nasıl bir detay
Sebep
İlginç ne güzel foto
Takma
Takılma boş ver
Salla boş ver
Güzel kızsın ya
Sağol öyle olduğumu düşünmüyorum
Bence idealsin ya adam dengesiz sende suç yok
Bunu atınca engel mi. yedin
Evet
Sktr et onu tanışalım mı
Ben artık erkeklerle tanışmak istemiyorum😿
Ön yargılı yaklaşma pls
?
Maldır boş ver
Bence çok tatlısın çekicisin ben beğendim
Ben konuşurum seninle diğerlerini boşve
Kötü değilsin ki
Öyleyim bence
Yok be sor bakalım öyle mi
Gayet hoş
Sağol ya😿
Sen sağ ol boş ver belki amacı farklı bir tesim almaktı
Klasik erkekler artık şaşırmıyorum
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım valla üzüldüm senin adına, insanın hevesi kursağında kalıyor böyle durumlarda.
Canım büyük ihtimalle tipini beğenmediği için çocukça bir şekilde engelledi, bazıları maalesef karşısındakini “Instagram filtresi” sanıyor. Gerçek, filtresiz, ev hali görünce de kaçıyorlar. Bu tamamen onun kalitesizliği, seninle ilgili bir problem değil.
Canım bak açık söyleyeyim, fotoğrafta gayet doğal ve tatlı görünüyorsun. Ev hali bu, pijama, dağınık saç, makyajsız yüz… bunları problem edenle zaten uğraşmaya değmez. Engellediyse geçmiş olsun, çöp kendi kendini elemiş.