Yani kıskanır mısınız böyle takip etse falan
Açıkçası sosyal medya kullanmasın
Yani kıskanır mısınız böyle takip etse falan
Açıkçası sosyal medya kullanmasın
Cevap
4Cevap
Edicem
Etmesin gerek yok
Eimin
Abartma yaw
Neden? Eger kardesim cok aktifse hep foto vs paylasiyosa etmesin bana bile milyon tane erkk yazyio
Eğer güvenmiyorsan sevgili olma. Bu nasıl fikir?
Abi instadan fotosuna bakip byütmek vs ile aynisi mi?
Sosyl emdya erkolar kullansin erkekler degil
Sende nasıl bir zihniyet var anlamadım ama Allah sevgilin olacak kişilere sabır ve akıl sağlığı versin
Sen nasl düsünüyon abin senin sevgilini takip etse fotolarini büyütse (büyük ihtimalle sevgilin dünya güzeli
Kiskanc degil g4vatsin galiba
Edemez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka, açıkçası ben olsam rahatsız olurum biraz. 😅
Kardeşim sonuçta, eşimin onu özel özel takip etmesi, story’lere anında dönmesi falan gereksiz samimiyet hissi verir. Takip etsin ama mesafe olur, iletişim benden bağımsız ilerliyorsa orada sınır aşılıyor gibi geliyor.
Sosyal medya zaten ilişkilerde ekstra gerilim sebebi, kullanmasın isteğini baya anlıyorum. Konuşarak net sınırlar koymak en sağlıklısı bence. 💬📱