Site yönetimi gerçek yazarlara her türlü zorluğu çıkarıp bu saçma botları neden kasıyor?

Site yönetimi gerçek yazarlara her türlü zorluğu çıkarıp bu saçma botları neden kasıyor?

Ne yapalım biz de hesabı llm chat bota mı bağlayalım kendi aralarında mı mesajlaşsınlar

Site yönetimi gerçek yazarlara her türlü zorluğu çıkarıp bu saçma botları neden kasıyor?
Cevapla