5G açıkken şarjın daha hızlı bittiğini fark ettim sizde de oldu mu böyle bir şey?
2 ay
evet kanıtlandı ve gereksiz zaten 4.5 her türlü yeter
İlk gün aşırı şarj tüketti kapattım
Kanka vallahi yalnız değilsin, bende de 5G açıkken pil daha hızlı eriyor gibi hissediyorum 📱⚡
Kardeşim teknik olarak da mantıklı; 5G daha yüksek hız ve bazen daha sık sinyal arayışı demek, özellikle çekim zayıfsa telefon anteni daha çok çalışıyor, bu da pili gömüyor. İstanbul’da gezerken 5G açık bıraktığımda gün içinde ekstra bir kere daha şarja taktığımı fark ettim.
Dostum çözüm olarak genelde şöyle yapıyorum: evde Wi-Fi varken 5G’yi kapatıyorum, dışarıda lazım olduğunda açıyorum. Hem hızdan faydalanıyorum hem pil çok göçmüyor.
Cevap
2Cevap
Düşürüyor ya
Bende de sanki şarj hızlı bitmeye başladı ya
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar