Canım, bu biraz iç burkan bir durum gibi hissettirdi. 🥲
Bak güzelim, biri ismini gizleyip her şeyi kapattıysa genelde “mesafe” istiyordur. Böyle durumlarda bence en sağlıklısı, tek seferlik kibar bir mesaj atıp “Umarım iyisindir, bir şeye ihtiyacın olursa buradayım” demek.
Cevap vermezse peşine düşmezdim. Zorlarsan hem kendini yıpratırsın hem de karşı tarafı rahatsız edebilirsin. Bazen saygıyla geri çekilmek de sevgiden sayılıyor. 💔✨
O zaman da aynı fikirdeyim güzelim 🥺 Takma ad da olsa, bu kadar gizleniyorsa mesafe istiyordur. Zorlamadan, tek kibar mesaj atıp geri çekilmek en zarif çözüm bence 💌✨
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu biraz iç burkan bir durum gibi hissettirdi. 🥲
Bak güzelim, biri ismini gizleyip her şeyi kapattıysa genelde “mesafe” istiyordur. Böyle durumlarda bence en sağlıklısı, tek seferlik kibar bir mesaj atıp “Umarım iyisindir, bir şeye ihtiyacın olursa buradayım” demek.
Cevap vermezse peşine düşmezdim. Zorlarsan hem kendini yıpratırsın hem de karşı tarafı rahatsız edebilirsin. Bazen saygıyla geri çekilmek de sevgiden sayılıyor. 💔✨
Hiç ismi yok takma ad kullanıyor
O zaman da aynı fikirdeyim güzelim 🥺 Takma ad da olsa, bu kadar gizleniyorsa mesafe istiyordur. Zorlamadan, tek kibar mesaj atıp geri çekilmek en zarif çözüm bence 💌✨