Detaylara yaziyorum, sizce bu hiç sevilmemişlik duygusu mu?

Ben çok yalnız biriyim tek bir tane arkadaşım bile yok. Her ay internet faturası ödemek için bayiye gidiyorum. Oradaki abi ve abla iyi kişiler ve çok sessiz sakin biri olduğumu anlayıp benle konuşmaya çalışıyordu. Ama 3 aydır her gittiğimde, sürekli gittiğim bayi kapalı oluyordu, ben de başkasına gidiyordum. Bugün gittiğimde açıktı ve yine oraya gittim telefoncunun sahibi olan abi gülümseyerek dedi nerelerdesin uzun zamandır yoksun diye kendimi özel hissettim ilk defa ve mutlu oldum. Mesela normal biri bunu iki dakika sonra unuturdu diye düşünüyorum
Detaylara yaziyorum, sizce bu hiç sevilmemişlik duygusu mu?
Cevapla