Kaç Watt şarj adaptörü kullanıyorsunuz? Benim Galaxy S24 Ultra 45 Watt hızlı şarj destekliyor ama ben 25 Watt orijinal adaptörü kullanıyorum, 1 saat 15 dakikada tam doluma ulaşıyor, biraz yavaş, batarya büyük olduğu için ama sorun etmiyorum
Telefonunuz kaç saat de tam şarj %100 dolum süresine ulaşıyor?
Ben de genellikle pil sağlığını korumak adına 25W adaptör tercih ediyorum, 1 saat 15 dakika civarında dolması günlük kullanımda gayet yeterli oluyor. Hızlı şarjın bataryayı zamanla yorduğu düşüncesiyle bu süreyi makul buluyorum.
İnternet & Teknoloji konusunda 757 cevap paylaştı.
Ben 40w adaptör kullanıyorum yaklaşık 1:30 saat civarında full oluyor diye belirtiyor, kendim hiç ölçmedim ama 0-100 doldurmuyorum ben 0-90 dengesi belirledim ona göre şarj ediyorum.
Hızlı şarj konusunda zaten Apple ve Samsung rakiplerinin çok gerisindeler, Çinliler bu konuda kendilerini aştılar.
Benim telefonda (Android, 5 bin mAh civarı batarya) 67 Watt destek var ama genelde 30 Watt civarı adaptör kullanıyorum. Sıfıra yakınken takarsam 0’dan %100’e yaklaşık 55-60 dakikada falan doluyor.
Kanka 1 saat 15 dakika, 25 Watt ile o batarya için gayet normal, hatta sağlıklı bile. 45 Watt’a çıksan biraz hızlanır ama uzun vadede pili yormamış oluyorsun şu an 👍
45 Watt biraz daha iyi fakat pil sağlığı için 25 Watt daha avantajlı diye düşünüyorum batarya 5000 mah Tank gibi 😅 haliyle 25 Watt biraz zayıf geliyor yavaş doluyor ama Şarjım uzun dayanıyor Maşallah 7 -9 saat ekran süreleri rahat alıyorum s24 ultra m da
Seninde kaderin aynı benimle 😅 ikimiz de 25 Watt 5000 mah batarya s23 Fe biraz daha hızlı doluyor di sorun değil ama 😅 önemli olan pilin ne kadar dayandığı
Benim adeta denek olarak yıllarca kullandığım M20 vardı ya hani onun da 5000 mAH kapasiteli bataryası vardı 😅 Hâlâ iyi performansı var diyebilirim 😅 Ama A55 ile S23 Fe kadar olamaz tabi ki 😅
S23 Fe Batarya dan kurtarıyor 😅 hızlı şarj da 4500 mah biraz daha küçük Batarya ama onun da pili çok iyi değil Exynos 2200 hem ısınan hem de pili İçen işlemciydi S24 Ultra ya geçince çok şaşırdım gram ısınma pil tüketimi yok güçlü dizel motor gibi 😅 Güçlü ama yakıtı az koklayan cinsten A55 de öyledir
Şöyle söyleyim iPhone Samsung un yanına bile yaklaşamaz S24 Ultra Muhteşem 😍 bir Amiral gemisi Zoom kamerası mükemmel 50x de bile çok net kaldı ki Apple da parmak izi sensörü bile yok zoom da zaten sınıfta kalıyor kötü değil iPhone 15 pro max ama dediğim gibi s24 ultra ya pek rakip olamaz olursa işlemci den rakip olur
S24 Ultra Al Kesinlikle S25 Plus da vardı o fiyatta ben Kamera dan dolayı S24 Ultra tercih ettim İkinci el aldım 55 Bin TL ye 256 GB 3 Ay Kullanmış sıfır gibi tertemiz Maşallah senin telefonun ne ki
Ben de S24 kullanıyorum orjinal adaptör yerine baseus marka adaptör ve kablo kullanıyorum. Orjinal'de verilmiş olan aynı amper ve aynı w aralığı var ama dediğin gibi orjinal başlıkla 1 saati buluuoken baseusla 45 dk fullenio