Telefona bakmadığın en uzun süre nedir? ya da en son ne zaman telefonunda hiçbir bildirim olmadan huzurlu hissettin📱?

Telefonlar artık hayatımızı kolaylaştırmaktan ziyade hayatımızın yerini aldı ve bağımlılık dediğimiz şey normalimiz olmaya başladı.

Eskiden sıkıldığımız için telefona bakıyorduk, şimdi ise telefon yüzünden artık sıkılmaya tahammül edemiyoruz.. Ne kadar acı değil mi?

Acaba bağımlı olmayı kendimiz mi seçtik, yoksa fark etmeden bağımlı mı yapıldık?

Haberin linki 👇

Telefona bakmadığın en uzun süre nedir? ya da  en son ne zaman telefonunda hiçbir bildirim olmadan huzurlu hissettin📱?
Telefona bakmadığın en uzun süre nedir? ya da  en son ne zaman telefonunda hiçbir bildirim olmadan huzurlu hissettin📱?
Güncellemeler
2 ay
Super Soru ✨️📱📲
Telefona bakmadığın en uzun süre nedir? ya da en son ne zaman telefonunda hiçbir bildirim olmadan huzurlu hissettin📱?
Cevapla