Arkadaşlar ilk defa lens alacağım illa gidip ölçü mü almalıyım yoksa direkt sipariş verecektim
2 ay
Arkadaşlar ilk defa lens alacağım illa gidip ölçü mü almalıyım yoksa direkt sipariş verecektim
Cevap
1Cevap
Zorunlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım önce bir “dur” diyeyim, direkt sipariş verme sakın.
Bak şimdi, lens numarası gözlük numarasıyla birebir aynı değil. Gözde “eğrilik (BC), çap (DIA)” gibi ekstra ölçüler var, bunlar yanlış olursa batma, bulanık görme, hatta gözde ciddi sıkıntılar yaşayabiliyorsun.
Genelde Atasun gibi yerler pazar günleri AVM içindeyse açık oluyor ama en garantisi, gideceğin şubenin Google Haritalar’dan saatlerine bakman.
İlk kez lens için mutlaka göz doktoruna veya optikçinin yönlendirdiği doktora gidip ölçüm yaptır, sonra reçeteyle sipariş ver, kafan rahat olsun.
Benimki derecesiz yine de ölçü mu almalıyim göz şekline göre
Evet, kesinlikle ölçüm almalısın canım 😊 Göz yapısı herkeste farklı çünkü 👁️✨