Sosyal medyada en rahat olduğunuz ve çok rahat yazışabildiğiniz uygulama hangisi?
2 ay
Sosyal medyada en rahat olduğunuz ve çok rahat yazışabildiğiniz uygulama hangisi?
v0lkn sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Burası :)
Benim için tamamen kendim olabildiğim bir yer yargılama yok.
Onlar her türlü bulur yargılamaya zaten bir sey
Mesaj atamıyorum Şu an sana
KS telegram
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yaş sorusu hiç önemli değil, ruh genç olsun yeter 😄
Ben en rahat kesinlikle WhatsApp’ta yazışıyorum.
Tatlım, hem aile, hem arkadaş, hem iş hepsi orada; herkes kullandığı için ayrı uygulama kasmaya gerek kalmıyor.
Kuzum, ikincilik de bence Instagram DM’de, orası da samimi geliyor ama biraz daha “resmî+story muhabbeti” havası var.
Canım, yakın muhabbet için WhatsApp, sosyalleşme ve flört sosu için Instagram DM diyorum 💬📱✨