İphone 17 im yok diye çok üzülüyorum haksız mıyım üzülmekte?

Bir iPhone 17'im olsaydı hayatım değişirdi

İphone 17 im yok diye çok üzülüyorum haksız mıyım üzülmekte?
Cevapla