3 ay sonra sosyal medyalara erişim kimlikle olacakmış ne düşünüyorsunuz?

15 yaş altı girmesin diye
3 ay sonra sosyal medyalara erişim kimlikle olacakmış ne düşünüyorsunuz?
Cevapla