Askere gidiyorum 1 ay telefon kapalı kalsa mı daha iyi olur yoksa uçak moduna mı alsam daha iyi olur?

1 ay sonra dönünce açmaya çalışsam açılmazsa diye korkuyorum. Önemli bilgilerim var, tamirciye veremem
Askere gidiyorum 1 ay telefon kapalı kalsa mı daha iyi olur yoksa uçak moduna mı alsam daha iyi olur?
Cevapla