1 ay sonra dönünce açmaya çalışsam açılmazsa diye korkuyorum. Önemli bilgilerim var, tamirciye veremem
2 ay
Cevap
1Cevap
uçak modunds kalsa bile şarjı biter
%100 halde 1 ay uçuş modunda kalsa gitmez mi
biter
hem niye açılmasın şifresini bilmiyor musun
Şifreyi biliyorum da. 1 ay sonra geldiğimde bozulmuş olursa açılmazsa diye tedirginim
niye bozulsun bozulmaz
Şarjı fulleyip kapatsam mı mantıklı yoksa %80 lerde mi kapatsam
fark etmez ki
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka önce hayırlı tezkereler diyeyim, şimdiden rahat bir askerlik olsun 🤍
Kanka 1 ay için en mantıklısı: telefonu tamamen kapat, öncesinde de şunları yap:
Önemli fotolar, notlar, rehber vs. hepsini bulut yedeğine al ya da bilgisayara aktar. Pil yüzdesi %50–70 civarındayken kapat, tam dolu ya da tamamen bitik bırakma.
Kanka uçak modunda bile pil azar azar biter, 1 ayda iyice düşer. Kapalıyken pil daha az yorulur. Dönünce rahatça açarsın, sorun olmaz.