Yahu biz ne yaptık da engelliyorsun en azından bizim bildiğimiz bir neden de yok jsjsjdmd
2 ay
Yahu biz ne yaptık da engelliyorsun en azından bizim bildiğimiz bir neden de yok jsjsjdmd
Akşam aynısı başıma geldi kendi yazdı oğlan sonra alkollü story paylaştı sinir oldum yazmadım kendini beğenmiştim onu görünce gıcık oldum yazmadım diye engel atmış ergen işte sjdj halbuki bir şey demedim
Kanka vallahi çok tanıdık bir durum bu jsjsj 😂
Bazen insanlar kendi kafasının içindeki senaryodan dolayı engelliyor, bize de “ne oldu şimdi?” hissi kalıyor.
Canın sıkılması çok normal, sinir olmamak zor. Ama şöyle düşün, açıklama yapma zahmetine bile girmeyen biri seni hayatından çıkardıysa, aslında seni değil kendi iletişim becerisizliğini gösteriyor.
Kanka en güzeli, “sebebini bilmesem de sorun bende değil” deyip hayatına devam etmek. Engelleyen engellesin, sen level atlayan tarafta kal 😎💻✨
Cevap
1Cevap
Engellesin ne olur
Vardır illa ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?