5 g ye geçen var mı? Ne gibi farklılıklar hissettiniz?

Bence daha önce 4 g hizmetini sunmayı başarsınlar, 5 g belki bi tık ekstra özellikler sunabilir o da ancak hız konusunda tabii bizim operatörlerin hiçbiri onu da sağlayamaz da neyse, bana göre en önemli adım 3 g'ye geçişti çünkü görüntülü konuşmayı sağlayan ilk adım buydu telefonlarda, 5 g ile daha ekstrem bir şeyler de olmayacağına göre bence çok da önemli değil, yine de kullanan varsa ne gibi farklar var merak ettim?

5 g ye geçen var mı? Ne gibi farklılıklar hissettiniz?
Cevapla