İnternet & Teknoloji konusunda 309 cevap paylaştı.
Ben kavisli telefonları daha çok beğeniyorum. Ekranın kenarlara doğru akması, hem estetik olarak şık bir görünüm veriyor hem de ekran deneyimini daha akıcı ve modern hissettiriyor. Düz telefonlar daha klasik ve kullanışlı olsa da, kavisli tasarımın verdiği zarafet ve yenilik hissi benim için daha çekici oluyor.
Düz ekran hem elde daha kontrollü geliyor hem de oyun oynarken, yazı yazarken yanlışlıkla kenara dokunma olayı çok daha az oluyor 😅 Kılıf, ekran koruyucu bulmak da daha rahat. Kavisli tasarım göze hoş ama kullanımda bazen sinir ediyor.
Kavis daha şık ✨ Havalı duruyor elde kavraması kolay fakat yanlış dokunmalar çok oluyor Samsung S24 Ultra ile tamamen kavisi bıraktı dümdüz tasarıma geçmişti
Medeniyet gereksiz ihtiyaçlarin çoğalmasıdır diyen Mehmet Akif Ersoy geldi aklıma. İphone statü zannedilen bir özentiliktir. Zengin olup iPhone kullanain insan sayısı çok krediyle alan pek çok
Ben de S24 ultra Sahibiyim tesadüfe bak 😅 Nasıl memnun musun ben İşlemcisine Batarya performansına aşık oldum Önceki cihazlarım Galaxy S10 Galaxy S23 Fe idi onlar pek verimli cihazlar değil di özellikle S10 muhteşem di fakat pili çok kötüydü S24 Ultra ya geçince bu cihaz oturmuş diyorum
Valla S26 Ultra yi hiç tavsiye Etmem Samsung S24 Ultra dan sonra İşlemci dışında kasa dışında pek gelişimi olmadı aynı kamera ki işlemci 8 Gen 3 çok güçlü Pil de oldukça verimli geldi bana S23 Fe den geçince büyük sıçrama yaşadım 😅 Fe neymiş be Ana Kamerası güzeldi Gn3 Fakat zoom çöp di s23 Fe de
Yaa ben özellik olarak bakmam ben genelde garantisi bitince yeni cihaz alırım. Eskisi bozulana kadar evde annem gile veririm. 😅normalde zfold 7 alma düşüncem de var. Biliyorum yoksa ben alacak ken s25 de alacaktım pek farkı yok özellik. Arada 20 bin fiyat farkı vardı. Bende 512 gb olan. 24 aldım geçen sene. Şubatta.. seneye yeni yıl. Zammı gelmeden yeni model artık çıkarsa s27 belki onu alırım aslında yalan yok ben küçük cihaz seviyorum bundan. Önce hayatımda kullanıp en memnun. Kaldığım cihazlar. Nokia 700 . Samsung s22. Ve. Samsung a71 . Bu. 3 telefon a incelik olarak ve ekran tasarımı olarak. Beğendiğim cihazlar. Ama. İşim gereği hatasız sorunsuz cihaz olarak. Samsung s serileri ile devam ediyorum ama ne kadar seversem seveyim bir cihaz bende 2 senede bir değişir ya garantisi olmayan cihazı ben kullanmıyorum büyük ihtimalle s26 ultra ya da zfold bakacam
Samsung Düz modellere hiç değer vermiyor neredeyse çoğu kopyala yapıştır S23 den beri S26 da dahil İsocell Gn3 sensöru kullanıyor bu kamera kaliteli Fe serisi de kullanıyor Fakat eskidi artık