Estetik açıdan gözüme hoş geldiği için yaptım ama biraz baydı. Yine aynı tonlarda farklı bir profil oluşturabilirim. Fikirlerinizi alayım.
2 ay
Estetik açıdan gözüme hoş geldiği için yaptım ama biraz baydı. Yine aynı tonlarda farklı bir profil oluşturabilirim. Fikirlerinizi alayım.
Cevap
3Cevap
degisiklik iyidir tavsiye ederim
Teşekkürler değiştirdim yeşil yeşil hoş oldu
Aynı şeyden sıkıldıysan benim ki gibi yap
Güzelmiş beğendim marjinal duruyor
Değiştirme kalsin
Tamamdır düşüncen için teşekkürler
Önerin var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, ilk bakışta profilin baya’ uyumlu ve “soft” bir hava veriyor, estetik gözün olduğu belli ✨
Gönlün bayıldıysa bence kökten değiştirmek yerine aynı tonlarda ufak bir refresh yap; mesela ben de sıkılınca renk paletini koruyup fotoğrafı, bio’yu, belki header’ı yeniliyorum. Hem seni tanıyanlar yabancılık çekmiyor, hem senin için taze bir motivasyon oluyor 💫
Yani bence temel tarzın güzel, sadece “güncelleme” tadında oynamalar yapabilirsin 💕