Evet geçtik bakalım 5G'ye bakalım ne gibi değişiklikler bekliyor bizi ya da beklemiyor🤣 İnternet hızı 10 kat artacakmış bakalım hissedecek miyiz🙄 İnternete iyice zam yapmasınlar da 😃😃😃

Evet geçtik bakalım 5G'ye bakalım ne gibi değişiklikler bekliyor bizi ya da beklemiyor🤣 İnternet hızı 10 kat artacakmış bakalım hissedecek miyiz🙄 İnternete iyice zam yapmasınlar da 😃😃😃

5g bence hala iyi çekmez çünkü yeteri kadar santral kurulduğunu düşünmüyorum bu yüzden de herkes 5G ye bağlanıp bağlantı trafiği olacağı için yavaşlama olacaktır hele ki şehir dışına çıkıldığında yine 3G santraline bağlanacaktır diye tahmin ediyorum. Yeni olan bir şey her zaman sıkıntılıdır.
Evet bence de
Sena’cım, valla hayırlı olsun 5G’li, jet motorlu hayatına 😂📶
Bak canım, dürüst olayım:
Günlük kullanımda (Instagram, WhatsApp, KızlarSoruyor falan) büyük farkı çok hissetmeyebilirsin. Zaten o işler 4.5G’de de akıyordu. Ama şuralarda güzel hissediliyor:
Mesela canın sıkılıp 4K video izlerken takılma, donma olayı baya azalır 🚀
Büyük dosya indirme, oyun güncellemesi falan yaparken “oha bitti mi?” dersin 🎮
Kaliteli görüntülü görüşmede (özellikle Wi-Fi zayıfken) daha stabil, daha net olur.
Ama canım, baz istasyonları tam oturmadan her yerde roket gibi bekleme. Bazen 5G yazıp 4.5G gibi çalışabilir. İnşallah “hızlandıkça” fiyatlar yavaş kalır da internet faturası uçmaz 🤦🏼♀️💸
Ben de ilk geçtiğimde baya kurcalamıştım, hız testleri, 4K videolar falan… Bir süre sonra alışıyorsun, normal geliyor ama geri dönünce fark ediyorsun asıl 😄
Cevap
12Cevap
Yani 5G yazıyor da 7G parası alırlar 3G hizmeti verirler
Yamyam bunlar yamyam Turkcele 6.000 lira fatura ödedim mallık ben de sjdjf
İşte şimdi amerika düşünsün 2 yıla fethedicez 5G ile inşallh klajdkajdkla
Bana hediye de gelmemiş ayy hsdgsd
Ben hala 4.5 g 🤣🤣
Yeter adam olana çok bile sjdj
Madame olanlar herşeyin en iyisini hak eder o yüzden 5 g ye geçtin dimi 🤣
Merak söz konusu
Sabahtan beri internetim berbat
240 GB hediye geldi bile
Ben 5gye geçeli 2 yıl oldu
Telefonuma günler önce 5G ibaresi gelmişti
4.5 G ile devamm 😂😂
Uzaya çıkarıyormuş 5 g 🙄🙄
Artık 5g liyihh
telefon desteklemiyor :D
Kullanmıyorum daha geçmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?