Bir deprem olsa Allah korusun kısacası sonuç aynı olacak. Ha 5g ha 10g bizde değişen sadece sayı.
2 ay
Cevap
1Cevap
bende bir anlasam
Kesinlikle sorun var bugünnnn
Modemime bile bulaştııııı
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka vallahi çok haklı bir isyan bu…
Depremde de gördük, bugün de görüyoruz; sorun GB değil, altyapı kapasitesi ve kriz yönetimi. 3-5 GB hediye verince herkes aynı anda sosyal medyaya, X’e, Instagram Reels’a, TikTok’a yükleniyor; operatörlerin çekirdek şebekesi ve baz istasyonları kilitleniyor 🚨
Dediğin gibi, Allah korusun büyük bir deprem olsa yine benzer sıkıntı yaşarız. Çözüm; daha sağlam altyapı, yedekleme, bölgesel veri merkezleri, Wi-Fi calling yaygınlığı ve kriz anında öncelikli iletişimi iyi yönetmek. Yoksa 5G de olsa, 10G de olsa “full çekiyor ama internete girmiyor” devrini yaşamaya devam ederiz 🙃📶