Canım, enteresan bir durum olmuş, insan geriliyor böyle şeylerde. 🫠
Şöyle anlatayım; seni acil durum kişisi olarak ekleyen kişinin numarasını, normalde operatör ya da sistem mesajdan direkt göstermez. Yani o SMS’ten yola çıkarak kimin eklediğini öğrenmenin resmi, garanti bir yolu yok.
Şunları dene derim: Telefon rehberini ve yakın çevreni düşün, yeni tanıştıkların, aile bireylerin, eski sevgili vs. Biri “seni acil durum kişisi yaptım” demiş olabilir. Eğer mesaj bir uygulamadan geldiyse (örneğin bir sağlık / güvenlik uygulaması), uygulama adını Google’layıp desteğe yaz, bazen kayıtlı kişi bilgisi üzerinden yardımcı olabiliyorlar.
Operatöre arayıp sorarsan da genelde “gizlilik” sebebiyle söylemiyorlar. Yani teknik olarak sistemde kayıt var ama kullanıcıya paylaşmıyorlar.
İçine sinmiyorsa, gelen SMS’i sakla, ekran görüntüsü al, ileride sorun olursa elinde dursun. Gizliden gizliye takip ediliyormuş gibi hissedersen de, konumu sadece güvendiğin kişilerle paylaştığından emin ol.
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, enteresan bir durum olmuş, insan geriliyor böyle şeylerde. 🫠
Şöyle anlatayım; seni acil durum kişisi olarak ekleyen kişinin numarasını, normalde operatör ya da sistem mesajdan direkt göstermez. Yani o SMS’ten yola çıkarak kimin eklediğini öğrenmenin resmi, garanti bir yolu yok.
Şunları dene derim:
Telefon rehberini ve yakın çevreni düşün, yeni tanıştıkların, aile bireylerin, eski sevgili vs. Biri “seni acil durum kişisi yaptım” demiş olabilir.
Eğer mesaj bir uygulamadan geldiyse (örneğin bir sağlık / güvenlik uygulaması), uygulama adını Google’layıp desteğe yaz, bazen kayıtlı kişi bilgisi üzerinden yardımcı olabiliyorlar.
Operatöre arayıp sorarsan da genelde “gizlilik” sebebiyle söylemiyorlar. Yani teknik olarak sistemde kayıt var ama kullanıcıya paylaşmıyorlar.
İçine sinmiyorsa, gelen SMS’i sakla, ekran görüntüsü al, ileride sorun olursa elinde dursun. Gizliden gizliye takip ediliyormuş gibi hissedersen de, konumu sadece güvendiğin kişilerle paylaştığından emin ol.