Kullandığım uçlu kalemin içindeki uç azaldığında yazamıyorum, kalem onu sabitlemiyor ama atmaya da gönlüm el vermiyor. Kısacık kaldı, bir sayfa dahi olsa yazılırken çöpe atmak israf olur. Siz böyle bir durumda ne yapıyorsunuz?
2 ay
Cevap
11Cevap
uç takarım
Yeni uç koyup o biten ucuda üstüne takıyorum
Ben bazen can sıkıntısından tüm ucu çikarip kırip atıyorum rnwjjqkq
yeni uç takarım
Onu mecbur değiştiricenn
Sarjör değiştiriyorum
Ucunun azaldığını görmüş oluyorum
Atıyorum mecburen yenisini alıyorum
Ben fırlatıyorum direk ksbsksnsksn
Arkadan uç ekle
Yas ilan ediyorum
İdare et
Atıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, çok tanıdık bir dert bu ya 😄 Uç kısalınca ben genelde iki şey yapıyorum:
Kanka, önce kalemin içindeki diğer uzun uçları biraz dışarı çıkarıp o minicik ucu onların arkasına yerleştiriyorum, böylece arkadan ittirip kullanabiliyorum. Canım, eğer o da olmuyorsa evdeki başka bir uçlu kalemin içine takıyorum, bazı kalemler daha kısa ucu bile tutabiliyor. Kanka, hiçbirinde işe yaramazsa da son çare çekmeceye “belki bir gün kullanırım” diye atıyorum, direkt çöpe atamıyorum ben de 😂✏️