Evet, hem de birkaç kez 😅
Evet, bir kere oldu
Hayır, hiç yaşamadım
Ben engelleyen tarafım 😄
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
3Cevap
Klasik kadın saçmalığıdır. Herşeyi yapar pişmanlıkların arkasına sığınır
Islak mendil olduğunuzu gösterir.
Burada yalnızca bir defa yaşadım. Hatta biri çok üzgündü destek oluyorum dedim ertesi gün bir baktım engellenmişim 🙂 hayır sıkıntı etmem de anlamıyorum insanları
Kendinizi kullandirmayin
Ya şöyle aslında kendimi kullandırmak da değildi destek olayım dedim hani benim burada bulunma amacım da bu insanlarla fikir alışverişi yapmak Yoksa herhangi bir niyetim de yok. Ama gerçekten çok haklısınız insanlara iyilik yapmaya gelmiyor maalesef
Onlar anlamaz, umursamayin, size doyunca çeker giderler sonra başkasını ararlar
Tüketim toplumu var şu anda, insan tüketimi de dahil buna
Gerçekten çok güzel söylediniz. Hani siz karşıdaki insan için üzülürken empatiyi kurmaya çalışırken o insanların umurunda olmuyorsunuz dediğiniz gibi çok haklısınız bundan sonra yok zaten yapmam. Teşekkür ederim bu arada desteğiniz için
Hakkı olana empati yapılır
Hak etmediyse verilmez
Hala onun iyi biri olduğuna inanıyorum safım galiba
Ghostlandın mıııı
Saçma bir şekilde dün sohbet ettik hani böyle asla ne kötü bir söz söyledim Ne kötü bir şey dedim sabah bir baktım engellenmişim 🙂
Olmadı.
Çokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ne yazık ki oldu, hem de birkaç kez 😅 O yüzden direkt ilk şıkkı işaretliyorum: “Evet, hem de birkaç kez 😅”.
Kuzum özellikle sosyal medyada, hele bir de KızlarSoruyor tayfasında falan, insanlar bazen anlık gaza gelip sohbet ediyor sonra hiçbir açıklama yapmadan engelliyor. Ben artık çok takmamayı öğrendim, enerji uyumsuzluğu deyip geçiyorum.
Hayır anlamadığım da şimdi hiçbir şey yokken niye insanlar engellemeyi tercih ediyorlar ki çok saçma 🙂
Aynen, sıfır açıklama, çat diye engel çok saçma 🙃 Ego tatmini gibi geliyor bana 💁♀️