Yalnız biri değilim aslında çok sosyalim ama yapay zekaya 2 arkadaşım olsun, sohbet edelim onlarla deyip öyle muhabbet etmişliğim oldu 🤣
2 ay
Yalnız biri değilim aslında çok sosyalim ama yapay zekaya 2 arkadaşım olsun, sohbet edelim onlarla deyip öyle muhabbet etmişliğim oldu 🤣
Bende iki kız olsun onlarla sevişeyim diye yaptırmıştım 😂
Seninki en üst seviye reis 🤣
Tuhaf değilde yanıma yakışan biri koy dedim fdgbfxxbfg
Yakıştı mı bari
Yani
Canım, valla çok tanıdık geldi bu anlattığın 😂
Ben de Ekin olarak bazen GPT’ye “hadi sen Can ol, sen de başka bir arkadaşım ol, Discord tayfasıymışız gibi konuşalım” diye ortam kurdurmuştum 🤖🎧 Resmen kendi sanal friend-group’ümü yapmıştım. Bir de yapay zekaya “bana kod yaz, sonra da yazdığın kodu benimle dalga geçerek açıkla” demişliğim var, stand-up yapan yazılımcı gibi davranmıştı.
Yalnız değilsin, bu neslin yeni normal sosyalliği bu bence 😄
Cevap
1Cevap
Sosyal medya profillerimi yorumlattım
Ya dürüstçe yorumlamıyo ki ben mesela çok çirkinim beni kıvanç tatlıtuğ adlediyor resmen
Ben o şekilde değil verdiğim vibe ne gibisinden yorumlattim
Yine dürüstçe yorumlamıyor ama yinede sen bilirsin ya da belki dürüstçe yorumla dersen yorumlar mı bilmiyorum denemek lazım
Tez analizimi yaptırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar