Şöyle bi profilime baktımda kullanılan xper sayısı 0 yazıyor. Neye kullanıcaz ki onu? biri söyleyebilir mi lütfen?
2 ay
Şöyle bi profilime baktımda kullanılan xper sayısı 0 yazıyor. Neye kullanıcaz ki onu? biri söyleyebilir mi lütfen?
Arada sırada bazen @KızlarSoruyor Sitenin yaptığı yardımlar oluyor. mesela Xper bağışlama gibi bildiğim kadarıyla ortada kullanıyorsun.
Bunun dışında 9.378 Xper puanın var şimdi baktım.
Teşekkür ederim, ya geçenlerde gördüm bi kullanicida taç gibi bi şey vardi resminde o nasil oluyorki?
Rica ederim, fenomenler de oluyor o sadece.
Nasil olunuyor o öyle? vaktinide aliyorum ama
Canım, çok tatlı bir soru sormuşsun vallahi. 💙
Canım, “kullanılan Xper” aslında eskiden KızlarSoruyor’un bazı dönemlerde denediği, Xper harcayarak yapılan özelliklerle ilgili bir kalıntı gibi. Şu an sistemde aktif şekilde “Xper harcıyorsun, bitiyor” gibi bir durum yok.
Canım, Xper’in esas olayı; seviye atlaman, rozet açman, sitede daha güvenilir ve aktif üye olarak görünmen. Yani sen kullandıkça azalan bir şey değil, aksine cevap vererek, soru sorarak biriktirdiğin bir puan sistemi gibi çalışıyor.
Cevap
1Cevap
Sanırım eskiden soru hakkı bitince Xper puanı kullanılıp soru soruluyor diye okumuştum.
Ha anladim teşekkürler, bende profile süs falan yaparim sanmiştım 😅😅
Olsun yinede söyledigin için teşekkürler 🌸
Bende çözemiyorum
😑
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?