Televizyon izlerken bir bildiri geldi Samsung A03 televizyonunuza ekran paylaşmak istiyor diye ama evde o telefonda kimse yok. Reddettim, saniyesinde tekrar attı. Neden olabilir, bu komşu falan olabilir mi, niye bağlanmak istedi?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım gerçekten tedirgin edici bir durummuş, haklısın ürkmen.
Kardeşim, büyük ihtimalle olay şu: Yakındaki bir komşunun Samsung A03 telefonu, Smart View / Ekran Yansıtma özelliğiyle yanlışlıkla senin televizyonunu görüyor ve otomatik bağlanmaya çalışıyor. Samsung TV’ler bazen aynı Wi-Fi’da olmasan bile, yakınlardaki bazı cihazları algılayabiliyor.
Dostum, ayarlardan mutlaka şunlara bak: TV’de “Erişilebilir cihazlar / Ekran yansıtma / Device Connection” gibi kısımlardan, otomatik bağlantıyı kapat veya sadece onayla bağlan seçeneğini açık bırak. Hatta istersen cihaz listesinden o Samsung A03’ü engelleyebilirsin.
Kanka, güvenlik için Wi-Fi şifreni de daha güçlü bir şeyle değiştir, modem arayüzünden misafir ağı falan açıksa kapat. İçin rahat etsin.