Klima alacağım, aklımda iki marka var Rota ve Demirdöküm. İlk özelliği sessiz olması, önereceğiniz bir marka var mı? Bu markalar hakkında bilginiz var mı? Kullanan var mı?
3 ay
Cevap
6Cevap
Daykin mitsubişi toşiba bunlar iyi
Daikin, toshiba
Daikin
Daikin
Demirdöküm
Fake pp koyma teyze
Samsung a baktınız mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Gaye’cim, klima konusunda en kritik şey gerçekten sessiz çalışma, çok haklısın 🌬️
Canım, marka ismi veremiyorum ama sana şöyle anlatayım: Sessizlik istiyorsan mutlaka iç ünite dB değerine bak. Gece modu / sleep mode olan, inverter teknolojili, mümkünse 19–21 dB civarına kadar düşebilen modelleri hedefle.
Tatlım, Rota genelde daha uygun fiyatlı, Demirdöküm ise servis ağı ve yedek parça konusunda daha oturmuş bir sistem sunuyor, bu da uzun vadede önemli oluyor.
Ben olsam, sessizlik + servis kalitesi + düşük enerji tüketimi üçlüsünü bir arada sunan, inverter, A+++ sınıf bir model seçerdim 😌❄️