PowerPoint sunumunda slaytlar nasıl geçilir, ok tuşu mu enter mı kullanılır?

PowerPoint sunumunda slaytlar nasıl geçilir, ok tuşu mu enter mı kullanılır?

Sunumum var Microsoft'ta oluyor sanırım neyse slayt şeklinde gidiyor ben bu bilgisayardan slaytları nasıl geçeceğim

Oklar doğru mu değiştirir mi slaytları rezil olmayayım sonra bizim sınıftaki p... likler dalga geçer üniversitesi düşünün yani çok pis bir sınıf neyse enter tuşu da mı slaytı geçer nasıl olur acaba

PowerPoint sunumunda slaytlar nasıl geçilir, ok tuşu mu enter mı kullanılır?
Cevapla