Twitter denilen uygulamayı neden kullanıyorsunuz?
Ben kadınları takip etmek için kullanıyorum, makyaj fotoğrafları paylaşan kadınlar var, kızlar var. O yüzden hep oradayım. Siz ne amaçla kullanıyorsunuz özel değilse yazmak isteyen varsa yazsın.
Twitter denilen uygulamayı neden kullanıyorsunuz?
Ben kadınları takip etmek için kullanıyorum, makyaj fotoğrafları paylaşan kadınlar var, kızlar var. O yüzden hep oradayım. Siz ne amaçla kullanıyorsunuz özel değilse yazmak isteyen varsa yazsın.
Haberlere falan bakıyorum
Bende bakıyorum bazen arada sırada
Gündemi takip ediyorum
Canım, soruna baya güldüm, dürüstlük güzel 😄
Ben X’i (eski Twitter) daha çok gündem ve teknoloji için kullanıyorum. Özellikle teknoloji haberleri, yazılım paylaşımları, sosyal medya trendleri, biraz da futbol ve mizah içerikleri için takılıyorum.
Bir de sosyal medya yöneticiliği yaptığım için markaların ne konuştuğunu, hangi akımlar döndüğünü oradan takip ediyorum. Arada kendi düşüncelerimi, komik şeyleri, müzik ve bisikletle ilgili ufak şeyler de yazıyorum.
Cevap
15Cevap
kullanmadım hiç
Ülke gündemini takip için
Bende bazen çoğunlukla onun içinde kullanıyorum
Kesinlikle öyle
Gündem - Siyaset amaçlı.
Dominant kadınlara bakıyorum
Twitter kullanmıyorum
Yetişkin videolar izlemek için kullanıyorum. Belki biriyle tanışır görüşürüm diye de mesajlaşıyorum.
+18 videolar için kullanıyorum
Galatasaray'ı takip ediyorum bunun için
P*no izlemek itiraf sayfası takip etmek
Kullanmıyorum.
Hiç kullanmadım
Haber için
kullanmıyoroğm
Çok daha derin bi medya yeri instagramdansa
Şikayet
haber teknoloji
Keyfi
Borno
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar