Bazıları normal diyor, o kadar kişinin beğendiği biriyle olur mu, öyle olmayan birini bulmak da çok zor bu devirde
2 ay
Bazıları normal diyor, o kadar kişinin beğendiği biriyle olur mu, öyle olmayan birini bulmak da çok zor bu devirde
Cevap
0Cevap
Asla olmaz
nerdeyse herkes öyle şimdi oyleleriyle evlenen çok var ama
Herkes mi öyle
çoğu öyle
Popüler kültür kölesi olanlar
düzgün biri nerde o zaman
Nadir
anladım yalnızlıktan devam edelim biz
en iyisi
Bence de
neyse iyi geceler hiç yardımcı olamadın
Neye yardım edicem pardon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka vallahi devir değişti, sosyal medyada video çekmek tek başına “ilişki olmaz” sebebi değil bence. 🎧
Kanka önemli olan kızın sınırları, saygı anlayışı ve seninle iletişimi. Sırf çok beğeni alıyor diye otomatik “olmaz” demek, kendine de ona da haksızlık. Kıskançlık, güvensizlik, özgüven eksikliği varsa ilişki zaten yürümüyor.
Kanka oturup açık açık konuşulabiliyorsa, ikiniz de sınırlar konusunda anlaşıyorsanız, gayet de ilişki olur. Olay sosyal medya değil, karakter. 💻✨