Tam olarak bu hatayı veriyor ve hiç açılmıyor.
Laptop kullanıyorum
Mübarek din kardeşim bilgisayardan anlamıyorsan pek uğraşma herşey birbirine karışırz tamamen zaman kaybı hotmail hesabın varsa google amcaya powerpoint online yaz e posta hesabınla giriş yapıver daha sonra elindeki sunuyu onedrive hesabına at powerpointtende onedriveden sunu aç de internet üzerinden hallet işini hadi kolay gelsin umarım olur :)
ağlıyıcam ya
Sana yardimci olayim mi yüzde yüz çözüm başıma geldiydi
ayy lütfen
Program dosyalari eksik veya silinmiş olmalı. Daha önce açılıyor muydu program? Sag tıklayıp yönetici olarak çalıştırmayi dene birde
açılıyodu hiç bir problem yoktu hatta bir kaç gün önce açtım kullandım
Sorun çözülmüştür, hayırlı uğurlu olsun :)
Teşekkür ederim tekrardan :)
Rica ederim, her zaman :)
office programı yüklenirken dosya eksik yüklenmiş ve ya se şifresi silinmiş... denetim masasından program kaldır kısmına gir ordan sil sonra sağlam bir office programı bul ve onu yükle dikkat et buldugun setup ın içinde office programının product key şifresi olsun
bir teamviewer dan falan yardim etsenize kiza bende bilirim 64 bitlik pc anlatmayi ama anlayana guzel tabi
Evet :)
Cevap
17Cevap
sana çözeyim sorununu bilgisayarcı olarak
bu hata kodu genelde 64 bitlik pc ye 32 bitlik program yükleyince verir, önce yüklediğin power pointi yönetici olarak çalıştırmayı dene, açılmazsa sil tamamen 64 bitlik bir office kur, sonra muhakkak netframeworkun son sürümünü internetten indir yükle, bunların hiçbiri işe yaramazsa ciddi bir virüs vardır, virüsleri temizlersen açılır power point
ayy hiç bişey anlamadım ya be bilgisayar programlarından falan hiç anlamam
bunlar gayet açık ya :)
işte ben hiç bilmiyorum yani :(
şu power pointin üstüne gel sağ tıkla yönetici olarak çalıştır de bir onu bir anlayalım önce
hayır olmadı
o zaman ciddi sorun :) anlayan birine gönderecen, ya da gmailin varsa, online power pointten yararlan şimdilik
Office'i yeniden kur düzelir. Hala düzelmiyorsa bütün dosyalarını yedekleyip Windows 8.1 geliştirilmiş seçeneklerden "Fabrika ayarlarına sıfırla" seçeneğini kullan bunu da denemene rağmen çalışmıyor ve aynı hata devam ediyorsa ramdendir.
ram yüksek
Zaten RAM düşüktür demedim ramlerde bozuk bölümler vardır :)
he bende düşük sandım :)
sana geçici çözüm
office.live.com/start/PowerPoint.aspx?omkt=tr-TR
Gom player indir, sonra programlardan power pointin içine at o indirdiğin dosyayı. Tamamdır.
off ya beceremem biliyorum :(
uygulama düzgün olarak başlatılamadı (0xc000007b). Uygulamayı sonlandırmak için Tamam düğmesine tıklayın.
Tam olarak bu hatayı veriyor
Outlook'ta PowerPointOnline var giriş yapıp deneyebilirsin hatanın ne olduğunu da gönderseydin bakardık..
uygulama düzgün olarak başlatılamadı (0xc000007b). Uygulamayı sonlandırmak için Tamam düğmesine tıklayın.
Tam olarak bu yazıyor
open affice şu an yükleniyor zaten
Bittorent indir burdan baglanip duzeltirim. indirince soyle.
team viever var
Tamam o zaman bekle aciyim pc yi yazan kodu soyle bana
bende salaktım zaten dimi b*k beyin si ktir git şurdan
Aa kufur etti o_O
kardeşim bu hata yükleme hatası ofis proglamını kaldır bilgisayarın kaç bitse ona göre netten indir yükle bilgisayında virüs yoksa yükleme hatası.
Kaç bit olduğunu bilmiyorum ki
nasil acilmiyor duruyor bekliyor kaliyor mu? hata mi veriyor
open office iyi fikir simdilik
uygulama düzgün olarak başlatılamadı (0xc000007b). Uygulamayı sonlandırmak için Tamam düğmesine tıklayın.
Tam olarak bu yazıyor hiç açılmıyor ki
64 bite 32 bitlik yuklemis olabilirsin uyum sorunu var bunu kalfir netten indir 64 but yukle acilir
öyle değilse nolcak
bunu dene o zaman
mobile.donanimhaber.com/showTopic.asp
www.technopat.net/.../
videolu cozum
https://m.youtube.com/watch?v=9UDIxx5zQ7I
w8.1 de yasanan bir durum 32 bit dll side buna sebep baska nedeni var 2010 office dene derim.
Mubarek kardeşim abdest al ve besmele ile tekrar dene hayırlı günler efendim selamun aleyküm Allah büyüktür isa seni korusun
ahahah bak bu iyiydi :)
:))
sana yardımcı olabilirim team viewer 8 yükle şifreyi bana özelden gönder beraber yapalım
docs.google.com/uc
bunu indirebilirsin kurulum yapamazsan ben yaparım team viewer ile istersen office 2013 full ve tr sürümü :)
Şu an team vieverdan başka biri halletmeye çalışıyo ama olmuyo
Halledildi Teşekkürler
yeterli vaktin yoksa başka çözümler düşünmelisin. baktın düzelmiyo zamanını boşa harcama zorlama
bide hiç anlamıyorum şu işlerden
Anliyoeum ama mubarek din kardesin degilim o yuzden yardimci olamayacagim
onu ben gırgırına yazdım insanlığın dini dili ırkı olmaz. Ama yardım etmeyeceksen de saygı duyarım.
Adam ol :) saka yapiyorum hata iletisinde ne yaziyor mesaj da atabilirsin
Ha alta bakmamistim pardon programi tekrar yukle
Once denetim massindan program ekle kaldir menusunden kaldir programi
programlardada yok işte
O zaman bilgisayardan c klasorune gir program files dan ara programin klasorunu onu sil
ağlıyıcam ya :(
Resim atamiyorum ki
Masaustune gelince altta cubuk var prda sol tarafta baslangicin yaninda klasor diye bir kutu var ona tikla once acilan pencerede sol tarafta bir liste var ingilizceyse this pc turkceyse bilgisayar yazan secenege tikla
orda windows 8 os (c:) klasorune tıkla
orda ıkı tane program files var birinın yanında x86 yazıyo
ikisine de bak microsoft klasorlerinin birinin icinde office var
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office bunu adres cubuguna yapıstır
sonra o klasoru sil
sonrada programı microsoftun stesinden indir ve tekrar yukle
office yeniden kur olmadı open office var onu indir
mivrosoft powerpoint internet uygulamasını kullan daha sonrada hallederiz onu
kasaya 3 kere vur sonra reset at
Laptop?
cd açma yerini 3 defa kapatıp aç sonra 3 defada enter a bas sonra reset at
kısaca al bilgisayarı çöpe at diyon yani evet anlıyorum
yok sadece dalga geçiyorum
çok şükür onu farkedebilecek kadar düşünebiliyorum
çok zekisin aferin
ay teveccüğün
tamam
Open office candir indir onu :)
ne hatası veriyor
uygulama düzgün olarak başlatılamadı (0xc000007b). Uygulamayı sonlandırmak için Tamam düğmesine tıklayın.
Tam olarak bu yazıyor hiç açılmıyor
www.technopat.net/.../
bir bak
ama ben hiç bişey anlamadım buradan
www.technopat.net/.../
programı indir bir dene
movie maker dene :D
ne alaka ya
En pratik sunumu bunda hazırlarsın :D
Tabi iddaalı bir şey yapmayacaksan :D
kapa aç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar