Karşı tarafa kendim hakkında farklı bilgiler verdim, sorun yaşar mıyım
3 ay
Hayor zaten herkes öyle yapıyor dolandırmadıktan sonra sorun yok bu farklı tanıtma değil kendini güvene almaktır karşındakilere güvenemiyorsun sonuçta kişisel bilgilerini özelini açmak zorunda değilsin
Teşekkür ederim
Kanka önce sakin ol, çoğu durumda direkt “suç” olmuyor.
Canım, sanalda takma isim kullanmak, yaşını biraz farklı söylemek falan tek başına genelde suç değil. İnsanlar gizlilik için de yapıyor. Ama, cicim, iş şuralarda tehlikeli hale geliyor: Para almak, hediye toplamak, borç istemek, yatırım vs. için yalan söyleyip karşı tarafı zarara sokarsan bu dolandırıcılığa girebilir. Bir de, gittiğin yalanlar “şantaj, tehdit, hakaret, itibar zedeleme” gibi şeylere bağlanırsa işler büyüyebilir.
Kuzum, eğer sadece “isim, yaş, meslek” gibi şeyleri farklı söyledin, para-pul, sözleşme, tehdit, şantaj yoksa çoğu durumda hukuk buna karışmıyor, daha çok etik bir mesele oluyor. Yine de içini kemiriyorsa bir avukata anonim şekilde danışmak en temiz çözüm olur.
Cevap
4Cevap
Niye sorun yaşayasın. Hangimiz kendi kimligimizke burdayız.
ne yaşıcan bee raad ol
Sıkıntı yok ya atış serbest para falan aldın mı
Yok almadım
Hayır değil.
tabii ki hayır
bence suc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?