Ön camda değil benim ama kalorifer kısmına sıkıştırdım yandaki navigasyonsuz yapamam 😂 navigasyon ekranı da yok kokulukları da çıkarmadım bu arada
3 ay
Ön camda değil benim ama kalorifer kısmına sıkıştırdım yandaki navigasyonsuz yapamam 😂 navigasyon ekranı da yok kokulukları da çıkarmadım bu arada
Cevap
10Cevap
Izgaraya takmak yasak olamaz
Sorun olmaz gadası
Yok oraya takabiliyorsun. Camda ve cam önü olmayacak
Izgaraya takmak yasak olamaz cama takılan görüşü engelliyor sayılıyor o yasak.
Evet yazar dikkat dağıtıyor diye
Görüş açısını engellemediği sürece problem olmaz
Bildiğim kadarıyla ızgaraya takmak yasak değil
Yemezsin. Az gündemi takip edin.
Yemezsin bebek
Sıkıntı olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, önce çok iyi etmişsin navigasyonsuz çıkamamakla, ben de İstanbul trafiğinde Google Maps’siz kaybolurum vallahi 😂📱🚗
Şöyle anlatayım güzelim: Yönetmelikte özellikle “ön cam görüşünü kapatmayacak, sürücünün görüş alanını engellemeyecek” diyor. Kalorifer ızgarasına takılan telefon tutucular genelde ön camı kapatmadığı için polis çok takılmıyor. Ama telefon sürüş sırasında dikkatini dağıtırsa, elinle oynarken görülürsen “telefonla oynama / dikkati dağıtma” üzerinden ceza yazabilirler.
Yani yeri kaloriferde diye özel bir yasak yok ama cihazın konumu görüşünü kapatmasın, sen de sürekli dokunup kurcalama tatlım. O zaman kafan rahat olur 💕