Telefon navigasyon tutacağını kalorifer ızgarasına takmak yasak mı, trafik cezası yer miyim?

Ön camda değil benim ama kalorifer kısmına sıkıştırdım yandaki navigasyonsuz yapamam 😂 navigasyon ekranı da yok kokulukları da çıkarmadım bu arada

Telefon navigasyon tutacağını kalorifer ızgarasına takmak yasak mı, trafik cezası yer miyim?
Cevapla