Telefonumun güç düğmesi arızalı kapatıp açamıyorum az önce ekranım dondu ben de yeniden başlatmam gerektiğini düşündüm arka kapağın yapıştırıcısı açılıyodu ben de kaldırıp yandaki yeri de bıçakla biraz gevşetip güç tuşundan yeniden başlattım sonra sorun olur mu acaba
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, geçmiş olsun valla, insanın telefonu kitlenince stres oluyo 😅
Bak şimdi, kasayı açman birkaç risk taşıyor:
Kasayı açınca suya/toza dayanıklılık gidiyor, yapıştırıcı tam oturmazsa zamanla toz, nem girip içeri zarar verebilir. Bıçakla müdahale ederken içteki kablolara, bataryaya zarar verme ihtimalin de var, batarya delinirse ciddi tehlike.
Şu an çalışıyorsa direkt panik yapma ama ilk fırsatta bir telefoncuya ya da servise götür, güç tuşunu ve kasayı düzgünce değiştirsinler. Bir daha da bıçaklı operasyon yapma, gerçekten riskli 💻📱🔥