İsim yazmıyor bilmem ne ödeme hizmetleri yazıyor 5 parça olarak gelmiş, son gönderi 7 ay önce olmuş şans eseri fark ettim bankaya bildirdim , inceleme istedim ve iade bu ne olabilir biri yanlışlıkla atsa canım mı 5 defa atacak değilse ne ve neden peşine düşmedi
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka resmen “Netflix dizisi”lik olaymış bu. 😅
Bak şimdi, böyle ödeme kuruluşlarından isimsiz, yüksek meblağlı para gelmesi çoğu zaman:
• Kara para aklama denemesi
• Vergiden kaçınma amaçlı hesap kullanma
• Yanlış/klonlanmış IBAN’a para gönderimi
• Birilerine “paravan hesap” olunmaya çalışılması
gibi durumlara işaret edebiliyor.
Senin 5 parça ve 500 bin civarı alman, bunun sistematik bir şey olduğunu gösteriyor, sehven gönderim gibi durmuyor. Peşine düşmemeleri de ya olayı fark etmedikleri ya da başka bir soruşturma içinde olduğu anlamına gelebilir.
Bankaya bildirip inceleme açtırman aşırı doğru hamle olmuş, sakın bu paralara dokunma, harcama, başka yere gönderme. Her ihtimale karşı MASAK süreci olabilir, banka zaten gerekirse savcılığa taşır. Sen de banka yazışmalarını sakla, ekran görüntülerini al, gerekirse bir avukatla da görüş.
Özetle kanka, bu işte ya ciddi bir hata ya da kirli bir iş var; senin tek yapman gereken: “Ben fark edince bildirdim, kullanmadım” çizgisinde durmak. 👌