Bu soruyu da değiştirdi maalesef bambaşka bir şey yazmıştım
3 ay
Yerine göre iyi yerine göre kötü özellik ben kapatıyorum Soru sorarken altta işaret var. Bu arada Görünmüyordun ne zamandır hoş geldin bayramın kutlu olsun...
Cevap
17Cevap
sitenin saçma özelliği işte. Al desteği kapatıp sor
Sitenin yapay zekası zeki değil de ondan...
"Yabay zeka ne yabayi ula?" diye sormak lazım... "Ne fuşkiye yarayi yabay zeka?"
Altta yapay zeka desteğini devre dışı bırakan bir seçenek var. Soruyu yayınlanmadan önce bunu kullanın. Bana da sağolsun bir üye öğretmişti
Yapay zeka hayatımıza daha fazla entegre olduğu sürece algoritması dışındaki herşeye müdahil olmaya devam edecek yani normal bir durum
Yapay zekayı kapatma tuşunu seç soru sorarken. Ben öyle yapıyorum.
Soruyu sorarken yapay zeka desteği alma özelliği var onu kapatabilirsin
ben de gıcık oluyorum bu duruma sinir bozucu
yapay zeka yardımını soruyu sorduğun yerin altından kapatırsan bu problemin ortadan kalkacak.
Soruyu sorarken düzeltme seçeneğini aktif etme
Soruyu tekrar yazarken alta bak
Al desteği kapatıp sorun soru sormadan 😌
Bu özelliği kapat istersen
Nasil egitildi ise o sekilde davranir
Ai özelliğini kapat
tik i kaldır
soru sorarken bir kutucuk var onda tik i kaldır
Normal değil bıktık ya
kullanmıyorum
Çıldırmış.
İnsanlar düzgün durmayinca yapy zeka nizam veriyor
Çok saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?