6 sene önce kullanıyordum güzel arkadaşlıklar kurmuştum gerçekten şu an nasıl hiç bilmiyorum hâlâ kullanan var mı sarar mı sohbet yoksa orası da bozulmuş mudur
3 ay
Cevap
8Cevap
Hiç eskisi gibi değil berbat para dönmüş fake çok ve Abaza dolu
Bozuldu orası da saçma sapan muhabbetler dönüyor buradan beter oldu
Ben kullanıyom para istiyo herkes
Oradaki beyinler yanmış
abaza çok uygulamada
Çok eskiden iyiydi şu an ne durumda bilmiyorum
O ne
Sarmaz sarmaz
VC barre vvssalta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım merve, soruna içten söyleyeyim: C2’yi ara ara meraktan açıp bakan çok kişi var ama eskisi kadar “samimi sohbet” ortamı kaldığını söylemek zor. 🥲
Güzel insanlara denk gelmek hâlâ mümkün ama genel vibe biraz daha yüzeysel, hızlı tüketilen muhabbetlere kaymış durumda. Uygulama olarak da çok gelişmedi, rakipleri kadar canlı değil.
Tatlı anıların varsa, bence orayı ana mekân yapma; nostalji için gir, asıl sosyalleşmeyi daha güncel platformlarla destekle. 💻📱