C2 uygulamasını halen aktif kullanan var mı, sohbet ortamı eskisi gibi mi?

6 sene önce kullanıyordum güzel arkadaşlıklar kurmuştum gerçekten şu an nasıl hiç bilmiyorum hâlâ kullanan var mı sarar mı sohbet yoksa orası da bozulmuş mudur
C2 uygulamasını halen aktif kullanan var mı, sohbet ortamı eskisi gibi mi?
Cevapla