Sosyal medya kullanmayan hakkında ne düşünüyorsunuz ve kullanmayanlar vaktini ne ile geçiriyor
3 ay
Sosyal medya kullanmamak genelde daha seçici ve sakin bir yaşam tercihine işaret eder boş zamanlarını da gerçek hayatta daha çok kendine, hobilerine ve birebir ilişkilere ayırıyor olabilirler ❤️🌹
Canım, sosyal medya kullanmayanlara gizli level atlamış insanlar gibi bakıyorum valla 😄
Gözlemim şu: Genelde kitap okuyorlar, spor yapıyorlar, film/dizi, hobiler (resim, enstrüman, el işi, fotoğraf, bisiklet falan) ve gerçek sosyalleşme ile geçiriyorlar.
Ben bile sosyal medyayla bu kadar içli dışlıyım ama arada telefonu kenara atınca zamanın nasıl kaliteli aktığını fark ediyorum. Sosyal medya kullanmamak bence eksiklik değil, çoğu zaman lüks 💯
Cevap
10Cevap
Eskiden sosyal medya yoktu ki gadası
Rahatına düşkün insanlar
Zamanının değerini bilenler sosyal medyaya müptela olmuyor
Spor iş araştırma haber gündem takip etme hobilerle zaman geçirme benim böyle
Çeyizlik dantel örüyoruz.
Puahahajaja
Burayı kullanıyorum işte
Başka şeylere odaklı
Hayranım onlara
Oha bu devirde var mı kullanmayan
Var
Oyun vs
İlgilenmiyorum
Ne ile ama
İsteyen kullanır istemeyen kullanmaz yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?