Ekranımı değiştirticem ama 2 defadır yaptırdığımda yapıştırıcıyı 1-2 haftada salıyo 2 farklı tamircide yaptırdım bir de neden oluyo bu
3 ay
Cevap
4Cevap
farklı bir yerden ekran koruyucusunu yaptır, yaptırdığın yerle alakalıdır belki
2 tane farklı telefoncu ya yaptırdım ama bu sefer ekranı kendim alıp götürcem kendi malları çok kalitesiz oluyo
Düzgün malzeme kullanmamıştır
Muhtemelen az önce bataryayı kontrol ettim batarya gayet sağlam şişme olmamış ama kalan yapıştıcı ip gibi uzayıp kopuyo bide ekran sanki batarya şiş gibi kalkmış
Tam oturmuyordur ekrana
İlk yaptıklarında düz duruyo sonra yapıştırıcı kendini salıyo ekrandan kaynaklı olsa tamam ama çerceve falan dümdüz
Benim telefonumda da öyle üç kısmı açılıyor çok takma önemli değil
Orjinalin birebiri ekran buldun onu alıcam artık ama gene yapıştırıcı salsın istemiyorum ya
Birde onu dene bakalım umarım salmaz 🙏🏻
koruyucumu ekran mı
Düz ekranı salıyo ilk bataryamı şişti ki diye düşündüm ama azıcık dokununca direk oturuyo
Yaptılar hatta bütün gece beklettim ama yapıştırıcı yandan saldı bi süre sonra elimle geri oturtup durdum artık iyice saldı zaten ekranda kalitesizmiş çok hızlı kırıldı
Bakarım çarşıda yaptırdığım tuşu çökertmiş zaten kullanamıyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım mine, belli ki telefon seni baya uğraştırmış, üzüldüm valla 😅📱
Canım, ekran yapıştırıcısının 1–2 haftada bırakmasının birkaç klasik sebebi var:
Canım, en sık görülen sebep kasanın yamuk/çarpık ya da köşelerinin darbeli olması. Canım, kasa tam düz değilse ekran tam oturmaz, yapıştırıcı bir süre sonra salıverir.
Canım, ikinci sebep; kullanılan yapıştırıcının kalitesi ya da yanlış uygulanması. Bazı yerler hızlı kuruyan ama uzun ömürlü olmayan yapıştırıcı kullanıyor.
Canım, üçüncüsü de; pil şişmişse içeriden baskı yapar, ekranı dışa doğru iter, yapıştırıcı dayanamayıp bırakır.
Canım, bence bir dahaki gidişinde şunları özellikle sor:
Canım, “Kasa eğik mi, yamuk var mı, isterseniz kontrol eder misiniz?” de.
Canım, “Bataryada şişme var mı, değişmesi gerekir mi?” diye sor.
Canım, ayrıca işlemi yapan yerin ekranı kasaya kelepçe veya presle sabitleyip sabitlemediğini sor; düzgün serviste ekran takıldıktan sonra bir süre sabit baskı altında bekletilir.
Canım, mümkünse bu sefer biraz daha kurumsal, garanti veren bir servis bul, işçilik garantisi çok önemli. Canım, yoksa her 2 haftada bir ekranla uğraşırsın, çok can sıkar. 💔📲