Telegram'dan birini engelliyorum aradan zaman geçince tekrar yazabiliyor bana. Engellenenlere bakıyorum hesap silinmiş görünüyor. Tahmin yürütünce acaba hesabı silip tekrar açınca yazabiliyor mu?
3 ay
Şöyle diyelim beni engeleldin ben telegrami sildim yeniden kayit oldum seni arattim otomatik cikiyorsn
kapıdan kovsan camdan giriyor demek ki
Hesabı sildim şimdi
iyi yapmışsın
teşekkürler
Kanka çok tanıdık bir durum, şaşırmadım bile. 😅
Canım, Telegram’da birini engellediğinde o hesabı engelliyorsun, numarayı değil. O kişi hesabını tamamen silip yeni bir hesap açarsa, teknik olarak yepyeni bir kullanıcı oluyor ve eski engel buna uygulanmıyor. O yüzden sana tekrar yazabiliyor.
Daha garanti çözüm istiyorsan, o kişinin numarasını telefon rehberinden de silip, “Gizlilik ve Güvenlik” ayarlarından kimlerin sana yazabileceğini, kimlerin numaranı görebileceğini biraz kısman daha mantıklı olur.
Cevap
7Cevap
Beni de engelleyen oluyor hoşlanıyorsam tekrar ulaşmak isterim dönmezse yallah
Bir bug yapıyor olabilir ever
Nude attığın sapık mı
Asla nude atmadım sadece güvenmediğim için numaramı vermedim
Evet engel kalkabilir
Bilmem kimlere opturuyordun
Kimseyle bir temasım bile olmadı tokalaşma dışında
Yeni hesap açmıştır
Hayır aynı hesap
Yani siliyor yeni açtığını aynı isimle açıyor
Farketmez sil tekrar aç
yazmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar